بوف

دست نوشته ها

بوف

دست نوشته ها

52


من زندگی را دوست دارم
ولی از زندگی دوباره میترسم!
دین را دوست دارم
ولی از کشیش ها میترسم!
قانون را دوست دارم
ولی از پاسبانها می ترسم!
عشق را دوست دارم
ولی از زن ها می ترسم!
کودکان را دوست دارم
ولی از آینه می ترسم!
سلام را دوست دارم
ولی از زبانم می ترسم!
من می ترسم، پس هستم
اینچنین می گذرد روز و روزگارمن!
من روز را دوست دارم
ولی از روزگار می ترسم!


مرحوم حسین پناهی.


نظرات 8 + ارسال نظر
مینا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:35


زبان ازبیان هرواژه ای قاصر
جزتداعی سخن او
می ترسم!

علی جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:34

منم از تنهایی میترسم

فوق العاده بود سیاوش
خیلی انتخاب عالی داشتی
ایول

قربونت

علی جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 http://chera-ali.blogfa.com/

میگم یکی برام آفلاین این رو فرستاد خیلی خوشم اومد گفتم برا تو هم بفرستمش بعد بگو نظرت چیه

با هر کی دوست می‌شیم، همون هفته تولدشه. مملکته داریم؟ اس‌ام‌اس خالی ارسال می‌کنی انگلیسی حساب می‌کنن، مملکته داریم؟ دختر 11 ساله به مامانش میگه: "آخه تو از عشق چی می‌دونی؟"، مملکته داریم؟ رفتم کلانتری میگم گوشیم رو گم کردم. میگه کجا گم گردی؟ میگم پارک. میگه چرا رفتی پارک؟؟؟؟ مملکته داریم؟ می‌ریم تو مغازه می‌پرسیم آقا شارژ دوتومنی ایرانسل چند؟ مملکته داریم؟ پول شارژ باطری موبایلمون از پول کارت شارژش بیشتر میشه، مملکته داریم؟


آخه تو از عشق چی میدونی!
و
چرا رفتی پارک
باحال بود

سروین جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:24 http://biidemajnoon.blogfa.com

سلام خوبی؟ خدایش بیامرزد...واقعا" دوست داشتنی ست حرفاش

سلام
خوبم
موافقم

یاسمن جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:55

سلام
خدا بیامرزدش... واقعا راست گفته... هرچی که دوست داشتنیه.. الزاما ترسناک هم هست...!
چطوری تو؟

خوبم...ممنونم

علی شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:20 http://chera-ali.blogfa.com/

ببینم امشب چند تا گل می خورید
5 تا یا 6 تا

بشین بابا جوجه
اون یه اتفاق بود

علی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:28

تصمیم دارم از نظر ریاضی ثابت کنم این رو 1>1 چیه؟ تعجب داره؟

ممنونم که اومدی

بسم الله.. ببینیم و تعریف نماییم
***
ضمنا دیشب خوب جستید ها

علی سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:32 http://chera-ali.blogfa.com

منظورم از اینکه 1 با 1 مساوی نیست همین بود دیگه!
می خواستم بگم حالا که تیم ما با تیم شما تساوی کرد یهو فکر نکن تیمتون با تیم ما مساویه!
اصلا!
یه فرصت بود واسه شما که دست به خودکشی دست جمعی نزنید
بازی همچنان ادامه داره


علی تنت میخاره ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد