بوف

دست نوشته ها

بوف

دست نوشته ها

برای تمام آنها که ندانستند


به نام او

چقدر بد است که تو ندانی که باید می دانستی و چه ساده مسیرهای زندگیت چون ارابه ای سرگردان در چهار راه هایی بی پایان تغییر می کند و در طول مسیر تو فقط سر را به نشان تاسف  تکان میدهی.لب را میگزی و تئوری  بی مفهوم" قسمت این بود" را مرور میکنی بی آنکه شجاعت از دست رفته ات را باور کنی.باور کنی که امروز، امروز است و کسی برای قهرمان بازی های گذشته ات تره هم خرد نمی کند.چرا که او هم مانند تو نمیداند.تو بخوان"می داند اما باور نمی کند".جبر یا اختیار را بهتر از علم یا ثروت میدانی و چه نیک می پنداری چرا که واقعا سوالی اساسی تر بود.


نظرات 10 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:40 http://chera-ali.blogfa.com

یکی بیاد پیشم
از تنهایی میترسم

این حرف ها رو روزی 10 بار به خودم میگم ولی erore میده

سکوت باران سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:48 http://tararregn.blogfa.com/

واقعا چقد بده که ندونیم که باید بدونیم ....

مرسی از لطفت دوست خوبم @};-

خواهش مینمایم

یاسمن سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:29

آره به خدا... برای من که باید میدانستم و ندانستم هدیه ی خوبی بود!

کی میخوای بدونی پس؟بدان دیگه

سروین چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:07 http://biidemajnoon.blogfa.com

اوهوم

چی اوهوم؟؟

سروین پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:50 http://biidemajnoon.blogfa.com

سلام خوبی؟
اوهوم رو در تایید ۱۰۰٪ پستت گفتم...خیلی حقیقت داره متنت...

آره...

سروین چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:19 http://biidemajnoon.blogfa.com

سلام
خوبی؟ خواهش میکنم... والاا ما که سر میزنیم... الان به همین پست آخرت دقت کنی از 5 تا کامنت 2 تاش منم...پس بهونه نیار

راس میگی ها

پیام شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:25

ولی ای کاش بعضی چیزارو هیچ وقت نمیدونستم .....باور کن یه چیزایی تو زندگی هست که فهمیدنش گند میزنه به کل زندگی آدم ازاینا که روح آدمو درانزوا.....
درضمن گاهی بعضی وقتاحرفات خیلی شبیه یه نفر میشه اصلا آدم شک می کنه که شاید خودش باشی

!!!
دوست من متاسفانه یا خوشبختانه من ذره ای به پیامی که ندونم از کی هست اهمیتی نمیدم.با عرض پوزش.

سیاوش - خودم !! یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:43

نینا تو و بلاگت نمیشه کامنت گذاشت!!
فکر کنم قالبت به مشکل خورده

هر جا که بلد بودم اطلاع رسانی کردم من دیگه

یاسمن یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26

سیلام
تو نمیخوای ۴ کلمه اینجا بنویسی دلمون وا شه؟
تنبل نباش دیییگه

بله بله
بفرموده یاسمن خانم بزودی در این مکان
دلنوشته ای نصب خواهد شد

پیام kabiri یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:35

هرطور که راحتی اهمیت نده
خب منم که نخواستم اهمیت بدی
نمیدونی ازکیه اسممو که نوشته بودم پیام حالا اگه می خوای جزییات هم......
خیله خب پیام کبیری هستم شماره شناسنامه31026368 متاسفانه وبلاگم ندارم که آدرسشو بذارم واست حالا اهمیت میدی؟

ای جاااااااااانم
تو اسمت پیامه؟؟
من فکر کردم پیام منظور همون پیغام یا مسیج
آقا ما مخلص شما هم هستیم
شرمنده داداش من
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد