بوف

دست نوشته ها

بوف

دست نوشته ها

48

هر روز که میگذره بیشتر از فارسی1 متنفر میشم.

هیکلهای تمام پروتزی حال بهم زن که بزور میخوان توی چشمت فرو بشن به شکلی احمقانه غیر جذاب(حداقل واسه من یکی)

مضمون خیانت و چگونه دروغ بگوییم با سند!

دیالوگها روی سطحی رو هم کم کردن ..

مصیبت اینجاست که هر جا هم میری دو دقه بشینی از LED صاحبخانه لولا و ماریانا و اون یکی آنالیا و الیسا هم معلوم نیست کدوم گوریه داره میده...


نظرات 10 + ارسال نظر
نبی خواه یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:16 http://www.pdf-ketab.com

174074073466161471261326سلام
نبی خواه هستم دوست جدید شما!
امید دارم روزهای خوب وشادی رو پیش رو داشته باشین
همه ما گمشده ای داریم که خیلی وقت ها پیدایش نمی کنیم که این گمشده میتونه . . . باشه
شاید تو سایت من گمشده شما پیدا شد . شاید!پس یه سری به من بزنید
ضمناً اگه از سایتم خوشتون اومد کد لگوی منو تو وب زیباتون بگذارین اون وقت به منهم اطلاع بدهید تا لینکتون کنم



موفق باشین و شاد منتظرتون می مونم

یاسمن دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 http://www.shab-ahang.blogfa.com

یعنی آدم بره وقتشو تو جوب آب با شمردن سنگ و کلوخ هدر بده... پای فارسی وان نشینه... اشاعه ی زباله دانی!!
سلام
اکتیو شدی ها سیاوش باریک الله

علی دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 http://chera-ali.blogfa.com/

آری ما هم با یاسمن موافقیم!

میدونستی پست جدید گذاشتم؟

نیروانا دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:57


من اینهمه زحمت کشیدم نوشتم ینی همش پرید؟؟؟

چی پریده؟

سروین دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:45 http://biidemajnoon.blogfa.com

سلام
حالا نمیشه جذاب باشند یه ایندفعه رو؟؟؟!!!
من اصلا نگاه نمیکنم...

نه...اصلا راه نداره

علی دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:09 http://chera-ali.blogfa.com/

بد کردیم دو امتیاز به شما آوانس دادیم

حال کردی ویا چکار میکنه

علی دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:21 http://chera-ali.blogfa.com/

میگم موضوع شبکه فارسی 1 چی هست حالا؟ ظاهرا خیلیا پی اش هستند!

راستی دوباره بیا پیشم چیه نشستی تو وبلاگت! یه حرکتی کن به زیر پات نگاهی کن! وبلاگت چاق میشه ها! گفتم نگی نگفتی!

ما که پی اش نیستیم.اما هستند عشاقش
ما همیشه میایم پیش شما

نیروانا سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:16

نوشته بودم که:
هر فیلمی مخاطب خودشو داره حالا موضوعش هرچی که می خواد باشه و تاسف خوردن هم فایده نداره

در مورد آشر هم گفتم که صداشو دوس دارم البته باید حتما تصویرشم باشه
به akon تزجیحش میدم...البته شاید بعدنا نظرم عوض بشه ها

فارسی1 رو میگی؟
بله بله..
صد در صد که مخاطب خودشو داره

مینا یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:23

مضمون!!؟؟!!
یه بارخیرسرم به خودم گفتم:کل ملت دارن این همه فیلم ازاین همه شبکه دنبال میکنن،منم بیام یه فیلمو انتخاب کنم وتاتهش برم
آقا سرت رودرد نیارم
فیلمه یه دوماهی طول کشید،هرشب ساعت11 تا12
هرشب منتظره یه پیام بودم،اما هرچی بیشترمیگذشت کمترچیزی توجهم روبه خودش جلب میکرد
فیلم تموم شدونشستم فکرکردم که چی باعث شد بتونم یه دوماهی تحملش کنم
به اینجا رسیدم که فقط " اسبهای زیبایی" که توفیلم به کاررفته بود باعث نشستن من پای این فیلم شده بود
واسه همین اسم این فیلمو توذهنم گزاشتم "راز بقا"
نمی دونم خنده داره یا گریه ناک!!!

واقعا مسخرست اصلا !

آشنا پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:16

یعنی متنفرم ازشاااااا !!!!
دقیقا فیلم هاش حساب شده داره فساد و فحشا رو یاد مردم میده وقتی مامان صبح تا شب داره فارسی 1 میبینه بچه ی کوچیک و نو جونشم داره میبینه و چه چیزهای وقیحی اینقدر راحت و عادی جلوه پیدا می کنه براشون که ....
به نظر من حتی برای آدم های +18 هم سریال هاش بد آموزی داره !
نکته ی بعدیشم وقت مفید مردمه که داره فنا می کنه !

موافقم آشنا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد