بوف

دست نوشته ها

بوف

دست نوشته ها

اسکن چشم ها

مکان:"دیروز .. روبروی پروژه"

نقشه های پروژه رو زدم زیر بغل و در حال فکر کردن به خزعبلات همیشگی خودم هستم.

آقا؟ ببخشید

برمیگردم..دختری حدودا 12 ساله با حالی پریشان..رنگش پریده و لباسهایی رنگ و رو رفته و کیفی داغون..دستاش جای زخم داشت..درد داشت..دلم تکون خورد حقیقت..

- بله؟

با کلی تته پته بالاخره گفت ببخشید..ببخشید..میشه یکم به من پول بدین!!پونصد...هزار..میشه؟!

خیره شدم به چشماش .. حقیقت دروغی ندیدم..حقیقت پاکی دیدم..

گفتم چرا؟چی شده مگه؟

گفت کیف مامانمو زدن.اوناهاش اونجاس .. و با دست اشاره کرد و دیدم یه خانم چادری نشسته روی جدول..جز بینی و دو تا انگشت هم چیز دیگه ای پدیدار نبود..

دوباره نگاهش کردم و توی چشمهاش و التماس مثل  شلیک مسلسل  ازش می بارید..

دست رفت تو جیب و ...

سریع برگشتم و رسیدم اونور خیابون از پله ها بالا و اومدم توی اتاق.

خب..تا این لحظه همه چی آرومه و ما ریزعلی ماجرا هستیم.

دوستان برگشتن میگن از پنجره دیدیمت...

چی کار میکردی با اون دختره؟توام؟؟؟!!

دیدم مزخرفات داره بالا میگیره..

داستانو گفتم..

یهو چشم همشون عین گلابی زد بیرون که .. چرا دادی..آقا اشتباه محضه..اینا دزدن... اینا ..

اون یکی در حالی که لمیده روی صندلی و سیگاری در دست و قیافه ای روشنفکرانه گرفته میگه..دیوانه ای تو؟واقعا باورت شد؟تو اگه اینهمه ساده ای چرا ما نمیتونیم گولت بزنیم !!

ها ها ها!!

*******

چیزی نگفتم و اومدم بیرون...با خودم گفتم حالا اون پول یجای مسخره ای خرج میشد میرفت دیگه در نهایت...

*******

مکان:"امروز جلوی در پروژه"

اومدم بیام برم بیرون، دفتر کارفرما..دیدم یکی عین پلیسی که دزد رو گرفته پرید جلوم.دختر تقریبا کوچولو دیروز همراه با سلامش دستشو آورد جلو و گفت ..دستتون درد نکنه و پنج تومنی تقریبا مچاله شده رو داد بهم.(نگو یکساعته چشم دوخته به در چون اسممو نمیدونسته!!تا من بیام رد بشم !!! ) پولو داد و با قدم های تند دور شد...

*******

برگشتنی از جلوی در اتاق بچه های همکار رد میشدم..صدای قاه قاهشون میومد...

جدالسادات

بابا اینا دیگه کین خداییش.

سریع بریدن و دوختن و حکم زدن و ... .

نظرات 7 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:22 http://chera-ali.blogfa.com

اولا سلام
چطوری خوبی؟ من اگه هفته به هفته اومدم به دل نگیری ها چون باید بشینم واسه کنکور بخونم
----
من بودم پس نمیدادم
حالا تو چرا گرفتی؟
----
این شکلک ها رو از جای دیگه دارم میذارم اینجا!
آخه چرا قالبت این شکلک ها رو واسه نظرات نذاشته؟
----
این دوستات عجب آدمایی هستند ها؟ ینی درباره تو چه فکری کردند؟ خدایا این ها کی اند دیگه
----
خاطره جالبی بود
تنکیو
----
تا سلامی مجدد شما و خوانندگان این مطلب را به خدای منان میسبارم

نیروانا سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:05 http://innocentgirl.blogfa.com/

ایول آق سیاوش
حرف بقیه مهم نییست
مهم اینه که الان از خودت و کارت راضی باشه...که هستییییییی

میترا سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:59 http://pouyacarpet.mihanblog.com/

2.222222203981.84413783978سلام
با
دختران قالی باف
آپم
منتظترم

مینا جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:19

بی خودنیست که بابام میگه:همیشه توجیب شلوارت هم پول بزار!آخه امکان داره این اتفاق که برای اون خانم افتاده برای منم بیافته وازقضا انسان شریفی مثل شما پیدانشه که بهم کمک کنه!
درموردهمکارات هم:کلا اکثرآدما عادت دارن ندیده حرف بزنن،وای به حال اونا که دیدنو جای شگفت بود حرفی نزنن!!
اشکال نداره داداشی،توبه بزرگیت،کوچیکی اونا رونادیده بگیر.

نصیری شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 http://mrnassiri.blogfa.com

منم معمولا نه به اینا نمی‌گم. اونا اگه نیازمند هم نباشند که البته ثابت کردنش سخته، غرورشون رو دارن می‌فروشند. هزار و دوهزار تومن کسی رو ورشکسته نمی‌کنه. خوب کاری کردی، حتی اگه پس نمی‌آورد

آره...آورد پس داد..بعد اگه نمیگرفتی ازش ینی بهش گفتی گدا!!با سر بالا آورد پس داد...ای جااانم

نینا چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:41

حتی اگه پولتو پس هم نمیداد.. حتی اگه دزد هم بود.. تو پول رو به نیت کمک داده بودی.. از تو چیزی کم نمیشد.. حالام که پس داده بود..

دستت درد نکنه. خوشحال میشم وقتی میبینم هنوز هستن آدمایی که دلشون نرمه..

هووم

نینا چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 http://www.storybride.blogfa.com

حتی اگه پولتو پس هم نمیداد.. حتی اگه دزد هم بود.. تو پول رو به نیت کمک داده بودی.. از تو چیزی کم نمیشد.. حالام که پس داده بود..

دستت درد نکنه. خوشحال میشم وقتی میبینم هنوز هستن آدمایی که دلشون نرمه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد